Tuesday, December 13, 2011

Bibir selalu Tersenyum, Tapi hati Sentiasa Menangis:'( Sebak.....


KISAH HIDUP AKU ;'(





0K cerite bermula disini...
Time aku sk0la rendah, byk kenangan manis n pahit yg aku lalui dlm hidup
byk jgk cabaran n dugaan ny walaup0n time 2 zaman kanak2 lg kan, xtau ape2
tp aku still igt.....
aku penah brgad0h, penah p0nteng, penah kena r0tan..2 biase la kn
2 semua da jd sejarah smpai bile2


Time sk0la mnengah plak
biase la time ni da matang cketkan
mase aku f0rm1 smpai f0rm3, aku baek lg xd wt ape2 masalah besa huhu
ye la 0rg kate mase 2 kite skema lg.... budak baik kann
c0ol sgt time 2, sume keje ciap,xpenah p0nteng, xdtg p0n sebab sakit
smpai la aku f0rm4 n f0rm5
mule la buat perangai, byk kali xdtg, byk kali xciap keje, byk kali gak kne r0tan
 n yg penting byk kali kne pggil dgn guru disiplin, heee
byk .... msalah itu msalah ini,,,,,,
alahaiiii pasal ape, xyah ar cite ye
'PAST IS PAST' =)






Smpai la ke tahap skrg nih, aku smbung study
sbnar ny aku xtrpikir p0n nk smbg study, tp pkir byk kali aku patut sambung
ni p0n atas keinginan aku sndiri, tiada paksaan ,
n xtrpikir p0n nak amek jurusan nih
'H0TEL MANAGEMENT'
ERMMM tah laaa
tbe2 aku nak amek bidang yang aku xtau ape2 ni kan
hahahah klakar la igt balek
actually, aku saje je minat puny pasal
ye la tgk High Class kan heee
2 yg nak try 2, org kate xknl maka xcinta hahahahh
em ok da stengah prjlanan aku blaja
umm n0t bad.... 2 yg aku mampu ckp hihi
terlalu sukar bg se0rg remaja mcm aku, hee
yela, byk benda yg kite kne tau walau p0n itu sbnar ny kite xpatut tau p0n
xpham ??? em translate la sndiri ye :)
haihhh, aku baru tau yg keje dlm bidang ni xde life langsung
memang xade p0nn, mcm 0rg di dlm penjara hahahah : D
itu lah REALITY ny ye kawan2
nak x nak kite kne harungi jgk, sbb itu jalan yg kite pilih...... right ???
mne b0le patah balek, laen ar ade U-turn, kekekek

No comments:

Post a Comment

~Anniversary~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers